Aston Martin, marka yeniden konumlandırma ve yeni ikonik kanat logosu ile yeni bir çağa giriyor
• Markanın büyümesini hızlandırmak ve yeni kitlelere hitap etmek için stratejik yeniden konumlandırmanın bir parçası olarak cesur yeni yaratıcı kimlik tanıtıldı.
• Yeni nesil spor otomobillerde yer alacak ikonik elle emaye kanatların yeni versiyonusunuldu.
• Intensity&Driven marka ifadesi, bir Aston Martin kullanmanın duygusal yoğunluğunu ve performans DNA'sını yansıtıyor.
20 Temmuz 2022, Gaydon, Birleşik Krallık: Aston Martin'in ikonik kanatları, yeni izleyiciler arasında büyümesini daha da hızlandırmak için cesur yeni bir yaratıcı marka stratejisi ve küresel pazarlama kampanyası başlatan İngiliz ultra lüks markasıyla birlikte yoğun yeni bir çağa uçuyor.
En zarif bağımlılık yapan performans otomobillerinin yapımcıları olarak şirketin konumunu kutlamak ve Intensity marka fikrine odaklanmak. Sürmüş. Intensity & Driven Aston Martin'in DBX707, V12 Vantage ve tavizsiz Aston Martin Valkyrie gibi nefes kesici yeni modellerle tanımlandığı gibi lüks işçiliği ve sofistike tasarımı yüksek oktanlı duygu ve yoğun sürüş keyfiyle birleştirme konusundaki güçlü, yerleşik itibarı üzerine inşa edilmiştir.
Stratejik renovasyon, Aston Martin markasına on yıldan uzun süredir yapılan en büyük yatırımıdır ve marka performansının ultra lüks segmentteki zirve konumunu güçlendirmektedir. Bu girişim, Aston Martin'in temel değerleri desteklenirken, marka tarafından stratejik olarak hedeflenen daha geniş, varlıklı bir küresel kitlenin ilgisini arttırmak üzerine inşa edilmiştir.
Yeni görsel ve sözlü ifadelere ek olarak, bu radikal renovasyon ünlü İngiliz sanat yönetmeni ve grafik tasarımcı Peter Saville ile iş birliği kurarak ortaya koydukları ikonik kanatlardakiçağdaş güncellemeyi içeriyor.
Fiziksel formda, yeni kanat tasarımı Birmingham'ın önemli zanaatkarlarının yer aldığı sokakta el yapımı olarak gerçeğe dönüştürülmüştür ve ilk kez Aston Martin'in yeni nesil spor otomobillerinde kullanılacaktır.
Bu renovasyon, 2003'ten bu yana markaya yapılan ilk büyük güncelleme ve Aston Martin'in 109 yıllık tarihinde gerçekleşen sekizinci önemli değişimi içermektedir. Bu renovasyonuyansıtmak için Aston Martin, benzersiz geliştirme sürecinin kamera arkası fotoğraflarını da yayınladı.
Birmingham'daki Vaughtons stüdyosu,Football Association Cup ve 1908 Londra Olimpiyatları için madalyaları hazırlayan 203 yıllık gümüş firması tarafından yapılan logo, bu hafta sonu, Aston Martin Aramco Cognizant F1TM Takımı, Fransa Grand Prix'sinde yeni kanatları gururla sergileyecek. Markanın ilk Grand Prix katılımının 100. yıldönümünü kutlayan Aston Martin, 1922'deki ilk Grand Prix katılımında yer alan orijinal logosuyla sembolik olarak yarışacak.
‘ Intensity.Driven.‘ Aston Martin'in mevcut yüksek performanslı üretim modellerinin beşinin de yer aldığı nefes kesici bir kısa filmde hayat buluyor.
Sürücülerin arabalarıyla bağlantı kurdukları film, bir Aston Martin'i sürmenin uyarıcı fizyolojik etkilerini, nihai hiper otomobil olan bir Aston Martin Valkyrie'de heyecan verici yüksek hızlı turlar sırasında biyometrik testlerle elde edilen göz bebeği genişlemesi ve kalp atış hızını duyusal veri görselleştirmeleriyle sergiliyor.
Aston Martin'in işçilik tutkusunu, ayrıntılara gösterilen özeni ve performansı temsil eden, çağrıştırıcı görüntüler, sofistike kısa ve uzun metinler içeren bir dizi yüksek etkili sosyal, dijital ve basılı varlık da küresel olarak piyasaya sürülecek. Aston Martin Küresel Pazarlama ve İletişim Başkanı Renato Bisignani şunları söyledi: “Formula 1'de motor sporlarının zirvesine geri dönüşümüzü temel alan ‘Güç Odaklı' lansmanı, Aston Martin marka evriminde bir sonraki aşamayı işaret ediyor. Küresel potansiyelimizi açığa çıkarıyor ve ultra lüks ve yüksek performansın son noktasında benzersiz konumumuzu en üst düzeye çıkarıyoruz. “Markamızın ve ürünlerimizin dünya çapında saygı duyulan zarafet ve inceliği koruyan, duygusal olarak yönlendirilen, daha cesur, daha keskin ve Aston Martin'i her zaman rakipsizbırakan daha yoğun özellikler.“ Son derece sadık müşteri tabanımızla etkileşime girerken, bu yeni boyutun, mevcut satışlarımızın %60'ından fazlası ile yeni nesil Aston Martin müşterilerinin artan talebinden yararlanacağına inanıyoruz.” Aston Martin Genel Müdür Yardımcısı ve Kreatif Direktörü Marek Reichman şunları söyledi: “İnsanları aşık etmek, müşterilerimizin kalpleri ve zihinleri ile bağlantı kurmak için Aston Martin'de tasarladığımız her nesnenin derin bir anlamı ve amacı var. "Ürün evriminin heyecan verici anına yaklaşırken, yeni kanatların tasarımı farklı değil. Yeni kanatlardaki her bir çizginin her milimetresi - her şeklin 109 yıllık Aston Martin yaratıcı kaynağımızın derinliklerinden ileriye doğru akmaktadır. “ Bu revovasyonda İngiliz grafik tasarımında bir simge ve kişisel olarak benim için ilham verici bir yaratıcı figür olan Peter Saville'i eklemek, kanatların keşfini ve yolculuğumuzu başka bir seviyeye taşıdı. Ve şimdi, Birmingham'ın zanaatkarlar mahallesinde fiziksel formda el yapımı olan bu yeni kimliği görmek, bu yolculuğa katılan herkes için gurur verici bir andır. Bu, yeni nesil ultra lüks performans spor otomobillerimizde ön plana çıkan kanatların ilk adımı.” Peter Saville şunları söyledi: “Aston Martin kanat güncellemesi, orijinal logotiplerin gerekli evriminin klasik bir örneğidir. “İnce ama gerekli geliştirmeler yalnızca formları taze tutmakla kalmaz, aynı zamanda gelecekte yeni teknolojilerin, durumların ve uygulamaların barındırılmasına da olanak tanır. Süreç, Aston Martin markasının temel özelliğini açıklığa kavuşturma ve vurgulama süreciydi.”